الأحد، 22 أغسطس 2010
الأحد، 22 أغسطس 2010

للمرة المليون نبدأ صفحة جديدة

ياه انا ليه فترة طويلة جدا ما جتش هنا من شهر خمسة وانا ما حطتش بصمتي علي المدونة مقلتش اي كلام عن ايه حاجة حصلت مع أن حاجات كثيرة حصلت حوليا في البيت والشارع ... بقولك نفسي دلوقتي ياخي كنت كتبت اي حاجة كدة اي كلام فاضي معقول علي معلش تتعوض إن شاء الله لأن بجد بتوحشني المدونة والكتابة فيها والدش باي حاجة بتحسسني براحة جامدة اوي لما بقول اي حاجة في نفسي حتي لو محدش قراها غيري ....

علي العموم هنبدأ صفحة جديدة صفحاتي الجديدة كثرت أوي الفترة الأخيرة يمكن من يوم ما جوزت أو حتي من يوم بدأنا نفكر في الجواز وكل شوية بنعمل صفحة جديدة انا بفكر أشتري كشكول سلك أحسن ....

المرة دي إن شاء الله مش هيكون في صفحة جديدة ثانية وعد إن شاء الله ويارب تكونوا لسه فكرني ولسة بتيجوا تزروني


سأكون معكم قريبا إن شاء الله

0 تعليقات:

إرسال تعليق