الخميس، 1 مارس 2012
الخميس، 1 مارس 2012

للمرجفين في المدينة أقول


تحية اجلال وتقدير للثوار  الذين استطاعوا ان يغيروا هذه البلد  الذين استطاعوا ان يعيدوا لنا هذه البلد  اصبحنا نتنادي بأننا مصريين  بأننا لنا صوت لنا دور لنا حق نتسائل عما يجري  وما هي آخر الأخبار     الذين كشفوا بما صنعوا الفساد  أو غول الفساد وشلة الأربعين حرامي  ورئيسهم مبارك بابا ربنا ما يسمحه علي ما صنع فينا  


إلي كل المرجفين في المدينة  إلي كل المرجفين بالمدينة انا مع الثوار  انا مع الثوار  للنهاية  للنهاية للنهاية وأكررها مليون مرة   انا مش خايف علي البلد انا بالعكس حساس ان بكرة هيكون احسن طوووول ما  الثوار  ثابتين  متمسكين بموقفهم من ثورتهم انا مش قلقان  من الأمن رغم اللي بنشوفه ما احنا شوفنا كثيير قبل كدة انا مش قلقان من الرزق لان طوول عمرنا واحنا بنتعلم ان رزقنا بيد الله وحده وده مش هيتغير انا مش قلقان علي مستقبل ابني لانه اكيد  هيكون احسن من مستقبل ابوه مدام يقدر يقول رايه ومش هيقول رايه اللي لو استمر الثوار علي مبدأهم

ايها الثوار انا اسف لكم لاني  مش معاكم   لكن  أوعدكم أني أصبر كل اللي حواليه الناس الغلابة الطيبة  التي  ترضا بقليلها  أن الثورة لابد ان تستمر للنهاية حتي يرحل أحمد شفيق تلميد مبارك ومعه أبو الغيط  ومرعي ووجدي وان يتم حل جهاز رعب الدولة و حزب الخيانة  الديكتاتوري  والقضاء علي الفساد ومحاكمة مبارك بابا والاربعين حرامي .

0 تعليقات:

إرسال تعليق